Skip to main content

Stappenplan E-mail Microsoft 365

Hieronder vind je een duidelijk stappenplan om de verhuizing van jouw e-mail adres in goede banen te geleiden. Bij vragen of onduidelijkheden, neem gerust contact op.

  • 1. Aanmelden bemiddeling

    Je geeft voor 1 oktober aan ons door of je gebruik wilt maken van onze bemiddeling bij het inrichten van Microsoft 365 Business E-mailservice. Samen plannen we een geschikt moment in.

  • 2. E-mail back-up maken

    Je bent zelf verantwoordelijk voor het verhuizen van je huidige e-mailbox. Hier vind je heldere instructies

    Als er verder geen belangrijke e-mails in je mailbox staan die je niet kwijt wilt dan kun je uiteraard deze stap overslaan.

    Susan Brouwer Webdesign stelt zich niet aansprakelijk voor geleden schade of verlies van gegevens bij het verhuizen van je e-mailadres. Zorg dus dat je dit goed geregeld hebt of vraag er desnoods hulp van een expert bij.

  • 3. Microsoft 365 aanmaken

    Je maakt zelf een Microsoft 365 Business account aan en verstrekt je inloggegevens aan ons zodat wij jouw e-mailadres kunnen installeren. Maak hier je account aan:

    https://www.microsoft.com/nl-nl/microsoft-365/business?market=nl

  • 4. E-mail installeren

    Zodra wij de inloggegevens van je Microsoft 365 account ontvangen hebben gaan wij aan de slag om jouw e-mailadres te installeren.

  • 5. Outlook installeren

    Je maakt zelf je nieuwe e-mail inbox aan op je computer. Dit doe je via Outlook Mail. Hiervoor ontvang je een eenvoudig stappenplan.

  • 6. E-mail back-up terugzetten

    Je bent zelf verantwoordelijk voor het terugzetten van je huidige e-mailbox. Hier vind je heldere instructies

    Als je geen back-up gemaakt hebt, kun je deze stap overslaan.

    Susan Brouwer Webdesign stelt zich niet aansprakelijk voor geleden schade of verlies van gegevens bij het verhuizen van je e-mailadres. Zorg dus dat je dit goed geregeld hebt of vraag er desnoods hulp van een expert bij.

  • Klaar is kees!

    Zodra alle 6 stappen doorlopen zijn is jouw nieuwe e-mailservice gereed voor gebruik en zul je (bijna) nooit meer gedoe hebben met je e-mail. Wel zo fijn! 🙂 

  • 1. Aanmelden bemiddeling

    Je geeft voor 1 oktober aan ons door of je gebruik wilt maken van onze bemiddeling bij het inrichten van Microsoft 365 Business E-mailservice. Samen plannen we een geschikt moment in.

  • 2. E-mail back-up maken

    Je bent zelf verantwoordelijk voor het verhuizen van je huidige e-mailbox. Hier vind je heldere instructies

    Als er verder geen belangrijke e-mails in je mailbox staan die je niet kwijt wilt dan kun je uiteraard deze stap overslaan.

    Susan Brouwer Webdesign stelt zich niet aansprakelijk voor geleden schade of verlies van gegevens bij het verhuizen van je e-mailadres. Zorg dus dat je dit goed geregeld hebt of vraag er desnoods hulp van een expert bij.

  • 3. Microsoft 365 aanmaken

    Je maakt zelf een Microsoft 365 Business account aan en verstrekt je inloggegevens aan ons zodat wij jouw e-mailadres kunnen installeren. Maak hier je account aan:

    https://www.microsoft.com/nl-nl/microsoft-365/business?market=nl

  • 4. E-mail installeren

    Zodra wij de inloggegevens van je Microsoft 365 account ontvangen hebben gaan wij aan de slag om jouw e-mailadres te installeren.

  • 5. Outlook installeren

    Je maakt zelf je nieuwe e-mail inbox aan op je computer. Dit doe je via Outlook Mail. Hiervoor ontvang je een eenvoudig stappenplan.

  • 6. E-mail back-up terugzetten

    Je bent zelf verantwoordelijk voor het terugzetten van je huidige e-mailbox. Hier vind je heldere instructies

    Als je geen back-up gemaakt hebt, kun je deze stap overslaan.

    Susan Brouwer Webdesign stelt zich niet aansprakelijk voor geleden schade of verlies van gegevens bij het verhuizen van je e-mailadres. Zorg dus dat je dit goed geregeld hebt of vraag er desnoods hulp van een expert bij.

  • Klaar is kees!

    Zodra alle 6 stappen doorlopen zijn is jouw nieuwe e-mailservice gereed voor gebruik en zul je (bijna) nooit meer gedoe hebben met je e-mail. Wel zo fijn! 🙂